نرم افزار نرم افزار .

نرم افزار

يك عيد پر از عيدي در چارخونه

بازار جامع محتواي ديجيتال چارخونه يك جشنواره پر از جايزه و عيدي براي كاربران خود برگزار مي‌كند.

در جشنواره «چارخونه‌‌گردي كن و عيدي بگير» كه از ابتداي سال ۹۸ به مدت ۱۶ روز برگزار مي‌شود، كاربران مي‌توانند با دانلود و ثبت‌نام در چارخونه، پاسخ به سوالات مرتبط با دسته‌هاي محتوايي چارخونه و خريد از چارخونه، برنده يكي از جايزه‌هاي آني، روزانه و يا پاياني جشنواره باشند.

دسته‌هاي محتوايي چارخونه به ۴ بخش برنامه و بازي، فيلم، موسيقي و كتاب و نشريات تقسيم مي‌شوند كه كاربران مي‌توانند در هر روز با ورود به صفحه اصلي جشنواره و پاسخ صحيح به ۴ سوال انتخاب شده آن روز، يك شانس قرعه‌كشي جوايز روزانه و يك شانس قرعه‌كشي پاياني دريافت كنند. گفتني است اين سوالات از بين محتواهاي موجود در چارخونه طراحي شده‌اند كه كاربران مي‌توانند به راحتي و با گشت و گذار در چارخونه پاسخ صحيح را پيدا كنند. 
 
چارخونه,ثبت نام در چارخونه,دانلود در چارخونه
در اين جشنواره به كاربراني كه براي اولين بار و از طريق صفحه جشنواره، چارخونه را نصب و ثبت‌نام كنند، ۲ هزار تومان اعتبار اوليه چارخونه‌ و يك شانس قرعه‌كشي بيشتر اختصاص خواهد يافت.

كاربران همچنين مي‌توانند با هر هزار تومان خريد از چارخونه يك شانس بيشتر براي شركت در قرعه‌كشي دريافت كنند.

گفتني است علاوه بر جوايز آني كه به كاربران جديد چارخونه تعلق مي‌گيرد، چهار جايزه اعتبار ۱۰ هزار توماني هم به‌صورت قرعه‌كشي‌هاي روزانه اهدا مي‌شود كه اين قرعه‌كشي تنها از بين افرادي كه به سوالات آن‌روز پاسخ صحيح داده‌اند، انجام مي‌شود.
 
چارخونه,ثبت نام در چارخونه,دانلود در چارخونه
در پايان جشنواره هم چهار جايزه ويژه شامل فلش مموري ۱۲۸ گيگابايتي OTG، عينك واقعيت مجازي سامسونگ، اسپيكر بلوتوثي JBL و يك ساعت هوشمند سوني بين تمامي شركت‌كنندگان در جشنواره قرعه‌كشي مي‌شود كه در اين بخش شانس افرادي كه پاسخ درست به سوالات روزانه داده و يا خريد بيشتري از چارخونه داشته باشند براي دريافت اين جوايز بيشتر است.

در جشنواره «چارخونه‌گردي كن و عيدي بگير» يك طرح جذاب ديگر هم براي كاربران پيش‌بيني شده است. كاربران چارخونه مي‌توانند با شركت در طرح «چهار در چهار» هر چهار روز يك‌‌بار، يك فصل كامل از چهار سريال پرطرفدار را با ۷۰ درصد تخفيف تهيه كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۲:۱۲ توسط:مبينا كاظمي موضوع:

ترفندهاي شبكه اجتماعي لينكدين

لينكدين كاربردهاي زيادي دارد، از ساخت يك رزومه حرفه اي براي افراد جوياي كار و فرصت هاي شغلي بهتر گرفته تا پروفايلي براي شركت‌ها به منظور افزايش آگاهي از برند و يافتن نيروهاي جديد و متخصص. در اين مطلب نكاتي كليدي در مورد شبكه اجتماعي لينكدين كه به شما كمك ميكند به صورت حرفه اي تر و بهتر از امكانات اين سايت استفاده كنيد را بيان ميكنيم.
 
ببينيد كه چه كسي در حال مشاهده نمايه لينكدين شما بوده است : 
در حال مشاهده صفحه اصلي تان در لينكدين، نگاهي به سمت راست درست در زير بخش “افرادي كه ممكن است بشناسيد” بيندازيد. شما بخشي را براي “چه كسي نمايه تان را مشاهده كرده است” خواهيد ديد. به عنوان يك كاربر آزاد لينكدين، كليك بر روي اين پيوند به شما مجموعه اي از افرادي كه نمايه تان را در سه ماه اخير مشاهده كرده اند نشان خواهد داد. كاربراني كه هزينه پرداخته اند، فهرست كاملي از افرادي كه نمايه اي را مشاهده كرده اند را خواهند ديد، اگرچه گاهي اوقات آنها تا حدودي با پيامي همانند “يكي از اين ۱۰ نفر نمايه تان را مشاهده كرد” به طور ناشناس روبرو خواهند شد. 
چنانچه توانايي پرداخت براي يك حساب پولي را نداريد، يا مي خواهيد كه به همان ۱۰ نفري كه واقعا حساب تان را مشاهده كردند محدود سازيد، مي توانيد هميشه هر روز عكسي از اين فهرست بگيريد تا اينكه تصوير بهتري ايجاد نماييد.
 
 افزايش لينكدين, ساخت صفحه شركت لينكديناجازه ندهيد كه افراد پروفايل شما را براي مشاهده پروفايل رقبايتان ترك كنند
 
مشتريان بالقوه خود را به پروفايل لينكدين رقبا هدايت نكنيد: 
هنگام بررسي پروفايل مشتريان بالقوه، ممكن است متوجه شده باشيد قابليتي به نام People Also Viewed در سمت راست صفحه وجود دارد.
با اينكه اين قابليت براي شما مفيد است اما زمانيكه شما به دنبال مشتريان بالقوه براي برقراري ارتباط هستيد و وقتي آنها پروفايل شما را بازديد كنند و شما نمي خواهيد آنها ببينند كه ديگر مشتريان بالقوه چه صفحات ديگري را مشاهده كرده اند. اگر اين قابليت را فعال كنيد، هر مشتري بالقوه اي كه از پروفايل شما بازديد ميكند ليستي از رقباي شما را مشاهده ميكند كه ميتواند آنها را نيز بررسي كند.
اجازه ندهيد كه افراد پروفايل شما را براي مشاهده پروفايل رقبايتان ترك كنند. به Settings & Privacy خود برويد و روي Privacy در بالاي صفحه كليك كنيد. در اين ليست، مطمئن شويد كه Viewers of this profile also viewed بر روي No ست شده باشد.
 
 افزايش لينكدين, ساخت صفحه شركت لينكدين URL انتخابي شما مي تواند ، اسم شما يا هر چيز ديگري كه شما دوست داريد باشد
 
URL پروفايل خود را سفارشي كنيد :
به طور پيش فرض درURL پروفايل “LinkedIn” يكسري حروف الفباي تصادفي شكل مي گيرد ، اما شما مي توانيد به راحتي URL خود را سفارشي كنيد . ابتدا وارد تنظيمات (Settings) شويد و گزينه ” Edit Public Profile” را انتخاب كنيد و در آخر هم ” Customize Your Public Profile URL” .نام مورد نظر خود را كه قصد داريد URL شما شود را انتخاب كنيد. URL انتخابي شما مي تواند ، اسم شما يا هر چيز ديگري كه شما دوست داريد باشد.
 
به طور موقت فعاليت خود را خاموش سازيد :
اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه پروفايل “LinkedIn” خود را مدت مديديست كه راه اندازي كرده ايد و آن را به LinkedIn افراد ديگر متصل كرده ايد ( به خوراك هاي آن ها متصليد ) ؛ با به روز رساني “ديوار” ( wall ) و قسمت اعلاميه ها شما هم بروز مي شويد. از طرفي اگر شما برايتان اتفاق بيفتد كه پروفايل “LinkedIn” خود را با اطلاعات و جزييات قديمي بروز رساني كنيد ؛ مثلا شما از HR manager بيرون آمديد ولي سيستم و كانكشن هاي متصل به شما ، هنوز فكر ميكند كه شما آن حرفه و شغل را داريد و از آن خارج نشده ايد و حتي اينكه شما به تازگي آن شغل را پذيرفته ايد !
 
اما با خاموش كردن پخش فعاليت هاي خود (activity broadcast temporarily) شما به حالت سكوت يا همان سايلنت در مي آييد و از اين پس با بروز رساني پروفايل “LinkedIn” خود ؛ كسي خبر دار نمي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۰:۵۱ توسط:مبينا كاظمي موضوع:

راهنمايي خريد هاست

هاست و دامنه اساس تشكيل دهنده وب محسوب مي‌شوند و شما با خريد هاست و دامنه مناسب مي‌توانيد به بهترين شكل ممكن وب سايت خود را راه اندازي كنيد.
خريد هاست بعد از انتخاب و خريداري دامنه مهمترين قدم براي راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي يا ايجاد وب سايت هست.
 
اگر قصد داريد تا يك سايت راه اندازي كرده و محصولات و خدمات خود را از طريق اينترنت معرفي كنيد، علاوه بر داشتن دامنه نياز به فضايي براي نگه داري فايل هاي سايت تان داريد. هاست ها يا ميزبان هاي وب اين فضا رو در اختيار شما قرار ميدن. براي داشتن اين فضا تنها كافيه به يكي از شركت هاي ارائه دهنده سرويس ميزباني وب، يا وب هاستينگ مراجعه كرده و با توجه به نياز خود و سايت تان هاست يا فضا خريداري كنيد.
 
 خريد هاست اشتراكي, مشاوره براي خريد هاستهاست و دامنه اساس تشكيل دهنده وب محسوب مي‌شوند 
 
معرفي انواع هاست : 
هاست اشتراكي
هاست اشتراكي يا shared hosting يكي از پرطرفدار ترين خدمات ميزباني وب محسوب مي شود، شركت‌هاي هاستينگ براي ارائه سرويس‌هاي هاست اشتراكي، در ابتدا يك سرور اختصاصي تهيه مي كنند، و پس از نصب كنترل پنل و ساير ملزومات مورد نياز، از آن سرور 200 الي 500 هاست اشتراكي استخراج مي كنند و هر كدام از اين هاست ها را با قيمت مقرون بصرفه در اختيار مشتريان خود قرار مي دهند، اگر به تازگي تصميم گرفته ايد كه وب سايت خود را راه اندازي كنيد، خريد هاست اشتراكي در حال حاضر براي شما بهترين انتخاب است.
 
هاست نيمه اختصاص:
هاست نيمه اختصاصي يا vps hosting در حقيقت نوعي ديگر از سرويس‌هاي ميزباني وب است كه به آن سرور مجازي نيز مي گويند، شركت‌هاي هاستينگ براي ارائه سرور مجازي، در ابتدا يك سرور اختصاصي تهيه مي كنند و پس از نصب مجازي ساز هايي مانند vmware يا kvm از اين سرور اختصاصي، چندين سرور مجازي استخراج مي كنند و آن را در اختيار مشتريان خود قرار مي دهند، هاست نيمه اختصاصي منابع و قدرت بيشتري نسبت به هاست اشتراكي در اختيار دارد و در صورتي كه مدت زيادي از راه اندازي وب سايت شما گذشته است و به يك سرويس قدرتمند تر نياز داريد، استفاده از هاست نيمه اختصاصي براي شما بهترين گزينه است.
 
هاست تمام اختصاصي
هاست تمام اختصاصي يا dedicated server نوعي ديگر از سرويس‌هاي هاستينگ محسوب مي شود، شركت‌هاي هاستينگ براي ارائه اين نوع سرويس،يك سرور اختصاصي از ديتاسنتر تهيه مي كنند و پس از نصب سيستم عامل و كنترل پنل و كانفيگ سرور مطابق نياز مشترك، آن سرور را تحت عنوان هاست تمام اختصاصي به صورت كامل در اختيار يك وب سايت قرار مي دهند، هاست تمام اختصاصي منابع و قدرت بيشتري نسبت به هاست نيمه اختصاصي در اختيار دارد، در صورتي كه مدت زمان نسبتا زيادي است كه وب سايت خود را راه اندازي نموده ايد و تعداد بازديدكنندگان وب سايت شما به طرز چشمگيري افزايش داشته است و هاست نيمه اختصاصي و اشتراكي، پاسخگوي نياز هاي وب سايت شما نيست، استفاده از هاست تمام اختصاصي به شما توصيه مي شود.
 
هاست ايران :
هاست ايران، كه يك اصطلاح است كه طي ساليان اخير در كشور متداول شده است، بدين معناست كه ديتاسنتر هاست مربوطه در كشور ايران باشد، در واقع به هاستي كه سرور آن در ديتاسنتر هاي كشور ايران قرار دارد، هاست ايران مي گويند، استفاده از هاست ايران، فوايد و معايب زيادي دارد، از جمله فوايد استفاده از هاست ايران مي توان: از كاهش خطر تحريم ها و از دست رفتن اطلاعات وب سايت ها، جلوگيري از خروج ارز از كشور، افزايش سرعت لود وب سايت ها براي كاربران ايراني نام برد. اگر تصميم داريد براي سازمان يا نهاد دولتي وب سايت راه اندازي كنيد و از اطلاعات و منافع ملي در آن وب سايت نگهداري مي شود، بهتر است از سرويس‌هاي هاست ايران كه سرورهاي آن در داخل كشور نگهداري مي شود استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۰:۱۶ توسط:مبينا كاظمي موضوع:

نحوه فرستادن لوكيشن از طريق نرم افزار هاي مختلف

لوكيشن چيست؟
بسيار پيش مي آيد كه در محلي هستيد و آدرس و لوكيشن دقيق آنرا نمي دانيد يا قصد داريد آدرس دقيق محلي را براي دوستان خود ارسال كنيد در اين مواقع مي توانيد از قابليت لوكيشن در استفاده كنيد. 
 
آموزش اشتراك گذاري موقعيت مكاني از طريق گوگل‌مپ:
به منظور اشتراك گذاري موقعيت مكاني خود يا هر مكان خاص ديگري از طريق اپليكيشن گوگل مپ مراحل زير را طي كنيد:
اپليكيشن گوگل مپ را در گوشي خود اجرا كنيد.
 
انگشت خود را بر روي نقطه‌اي از مپ قرار دهيد تا يك پين قرمز رنگ بر روي مقصدي كه تمايل داريد موقعيت آن را براي دوست خود ارسال كنيد ايجاد شود. اين مكان مي‌تواند خانه شما يا هر مكان ديگري كه مقصد مورد نظر دوست شماست باشد.
 
حالا گزينه Share را انتخاب نماييد.
 
در ليستي كه به صورت كشويي نمايان مي‌شود بايد اپليكيشن مورد نظرتان براي اشتراك گذاري موقعيت مكاني (لوكيشن) را انتخاب كنيد. براي مثال مي‌توانيد برنامه تلگرام را از ليست انتخاب كنيد.
 
سپس بايد پنجره گفتگوي خود با دوستتان را انتخاب نماييد.
 
به همين سادگي موقعيت مكاني (لوكيشن) مورد نظر شما براي دوستتان ارسال مي‌شود. وي با كليك بر روي لينك ارائه شده مي‌توانيد از طريق اپليكيشن گوگل مپ يا حتي مرورگر گوگل كروم گوشي خود به آدرس مورد نظر دست پيدا كند. اپليكيشن گوگل مپ به خوبي مسيري كه او براي رسيدن به مقصد انتخاب شده طي شود را نمايش خواهد داد.
 
 گوگل لوكيشن چيست, قابليت لوكيشنفرستادن لوكيشن در واتساپ
 
فرستادن لوكيشن در واتساپ:
صفحه گفتگو با فردي خاص يا با گروهي كه قصد داريد موقعيت مكاني خود را براي آنها ارسال كنيد، باز كرده و + را انتخاب كنيد.
اگر تنظيمات موقعيت مكاني يا Location Settings براي واتساپ را فعال نكرده باشيد، برنامه شما را به قسمت تنظيمات در تلفن هوشمند هدايت خواهد كرد (در اين قسمت مي‌توانيد گزينه‌ تنظيم موقعيت مكاني تنها در هنگام استفاده از برنامه را انتخاب كنيد).
 
اگر مي‌خواهيد دوستانتان از موقعيت مكاني فعلي شما باخبر شوند ، Send your current location را ارسال كنيد، در غير اين صورت گزينه Share Live Location را انتخاب كنيد. (براي اينكه به طور دائم به موقعيت مكاني شما دسترسي داشته باشند بايد گزينه Share Live Location را انتخاب كنيد).
و سپس گزينه لوكيشن را لمس كنيد تا لوكيشن ارسال شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۹:۱۰ توسط:مبينا كاظمي موضوع:

راهنماي خريد دامنه (خريد دامين)

دامنه يا دامين چيست ؟
دامنه يا domain در حقيقت به معناي آدرس وب سايت در اينترنت است، به عنوان مثال اگر تصميم گرفته باشيد در شهر محل زندگي خود يك مغازه در يكي از پاساژ هاي سطح شهر راه اندازي كنيد، پس از راه اندازي مغازه درصورتي كه مشتريان و دوستان شما بخواهند به مغازه شما مراجعه كنند؛ اصلي ترين راه ورود به مغازه شما، دنبال كردن آدرس مغازه است.
 
داخل اينترنت نيز زماني كه شما يك وب سايت راه اندازي مي كنيد و اطلاعات آن را بر روي هاست قرار مي دهيد، اصلي ترين راه مشاهده وب سايت در اينترنت اين است كه يك آدرس دامنه داشته باشيد، آدرس دامنه بعد از www. قرار مي گيرد و دامنه ها نيز انواع مختلفي دارند، مانند دامنه هاي ملي .ir و دامنه هاي بين المللي .com كه هزينه ثبت هركدام از اين دامين ها نيز متفاوت است.
 
 بهترين سايت خريد دامين, روش خريد دامين comدامنه يا domain در حقيقت به معناي آدرس وب سايت در اينترنت است
 
بخش هاي تشكيل دهنده دامين
- بخش اول دامين www
- بخش دوم نام دامين يا Domain Name
- بخش سوم پسوند و يا Top-Level Domain
 
نكاتي براي انتخاب دامين مناسب:
دامنه‌اي انتخاب كنيد، كه كوتاه بوده و نوشتن آن راحت باشد:
پيدا كردن نامي كه نوشتن آن راحت باشد، براي موفقيت در محيط اينترنت بسيار ضروري است. اگر براي نام دامنه‌تان از عبارت مخفف استفاده مي‌­­كنيد(مانند u به جاي you)، ممكن است پيدا كردن آن براي كاربران سخت باشد، لذا تا حدامكان، از نام‌هاي مخفف استفاده نكنيد. اگر دامنه طولاني و پيچيده باشد، اين خطر وجود دارد، كه كاربران هنگام تايپ دامنه دچار اشتباه شوند. نام كوتاه و ساده بهترين انتخاب است.به هيچ عنوان از اعداد و كاركتر هاي اضافه در انتخاب نام دامنه استفاده نكنيد.
 
تلفظ آن ساده باشد:
ممكن است با خود فكر كنيد كه قابليت تلفظ آسان چه اهميتي دارد . نام دامين بايد به نحوي باشد كه مشتريان بتواند آن را خاطر بسپارند.
ما انسان ها چيزهايي را راحت تر به ياد مي آوريم كه راحت تر به زبان بياوريم يا درباره اش فكر كنيم.
 
 بهترين سايت خريد دامين, روش خريد دامين comراهنماي خريد دامين
 
منحصر به فرد بودن دامنه :
داشتن يك وب سايت كه با يك وب سايت محبوب و پر بازديد كننده شخص ديگري اشتباه گرفته شود يك فاجعه به حساب مي آيد. بنابراين هيچ وقت دامنه را انتخاب نكنيد كه با دامنه كسي ديگر مشابه باشد.
 
از كلمات كليدي استفاده كنيد:
از كلماتي استفاده كنيد، كه معرف كسب و كار و خدماتي باشند كه ارايه مي­­‌كنيد. از كلمات كليدي استفاده كنيد، كه كاربران براي پيدا كردن محصولات و خدمات شما، آنها را در اينترنت جستجو مي­­‌كنند. اين كار، به افزايش رتبه سايت شما در موتورهاي جستجو كمك مي‌­­كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۸:۳۱ توسط:مبينا كاظمي موضوع:

همه چيز درباره تبليغات بنري

درصورتي كه در اينترنت چرخ زده باشيد، بدون شك با تبليغات بنري زيادي روبرو شده ايد. اين تبليغات كه در كادرهاي مستطيلي كوچك وجود دارند، تقريبا در تمام صفحات وب و در ابعاد گوناگون و موضوع هاي مختلف در برابر چشم هايتان ظاهر مي شوند. ولي تمامي  آن ها يك كاركرد اساسي دارند: درصورتي كه بر روي آن ها كليك كنيد مرورگر وب، شما را به سايت آگهي كننده خواهد برد.

نخستين بنر تبليغاتي در اكتبر سال ۱۹۹۴ در مجله Wired ايجاد شد و محتواي اين بنر يك جمله ساده" آيا تابحال بر روي اين جا كليك كرده ايد؟" بود.
از سال ۲۰۱۷ ميلادي، تقريبا يك پنجم تمام هزينه هاي تبليغات آنلاين به طرف تبليغات بنري و تبليغات شبيه آن رفته است.

امروزه دنياي تبليغات بنري پيشرفت زيادي داشته هست و تنها در وبسايت مورد علاقه شما وجود ندارد، بلكه در شبكه هاي اجتماعي مثل فيس بوك، اينستاگرام و خيلي از برنامه هاي اسپانسر شده هم ديده ميشود . طبق داده هاي آماري معتبر، تبليغات آنلاين با فرمت بنر، ويدئو و تبليغات اسپانسري بزرگ ترين سهم تبليغات ديجيتال را به خود اختصاص داده اند. 
تبليغات بنري كليكي, كسب درآمد تبليغات بنريتبليغات بنري يكي از سنتي‌ترين مدل‌هاي تبليغات ديجيتال محسوب مي‌شوند 
 
برخي از تاثيرات تبليغات بنري:افزايش ترافيك مشتري: تبليغات بنري،بازديد كنندگان را تشويق ميكند تا با كليك كردن روي وب سايت آگهي كننده، به آن جا بروند و هزينه آگهي به شيوه هاي مختلفي دريافت ميشود.
جلب توجه مشتري: حتماً در مورد اينكه چه طور ايده‎‌پرداز باشيد و چطور از اين ابتكار در طراحي بنر خويش استفاده كنيد تا جمعيت زيادي را به وبلاگ خويش جذب كنيد، اطلاعات زيادي داريد؛ ولي بايد بازار هدف خويش را هم مطالعه كنيد تا بدانيد نيازتان، يك آگهي متحرك با زمينه شلوغ است يا يك فونت شيك در پس زمينه اي ساده.
فروش يك محصول خاص: تبليغات بنري، كاربر را به خريد محصولاتي خاص تشويق ميكند . براي اين كه تبليغات بنري مؤثر باشد، بايد در وب سايتي مرتبط با موضوع آگهي قرار گيرد. اين كار سبب ميشود كه وب سايت بتواند به سوالي كه با ديدن آگهي براي بازديد كننده طرح ميشود ، پاسخ دهد.

اعلام تخفيف و فروش: يكي از روش هاي افزايش درامد براي كسب و كار ها، استفاده از مبحث تخفيف است. خيال كنيد جمعه سياه يا Black Friday است و براي فروش بسياري از محصولات خويش تخفيف ويژه داريد. يكي از برترين روشها براي اطلاع رساني از اين موضوع، تبليغات بنري با موضوع جمعه سياه است.
 
تبليغات بنري كليكي, كسب درآمد تبليغات بنري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۷:۵۶ توسط:مبينا كاظمي موضوع:

آپديت مرورگرهاي مختلف ويندوز

مرورگرهاي وب اصلي ترين ابزار براي گشت و گذار در اينترنت هستند. مرورگر اينترنتي يا web browsers  با پيشرفت استاندارد هاي وب كماكان در حال به روز شدن و تطبيق با استاندارد هاي جديد هستند، يكي از نكات مهم در مورد اينترنت و استفاده از آن به روزرساني مرورگر است زيرا اين مورد هم از لحاظ امنيتي حايز اهميت ويژه اي است و هم با نسخه آپديت شده مي توان از امكانات وب بهتر استفاده نمود و سرعت بهتري را در وب گردي تجربه كرد.
 
در ادامه شما را با روش هاي آپديت مرورگرهاي مختلف آشنا مي كنيم:
 
آپديت مرورگر فايرفاكس, آپديت مرورگر گوگل كروممرورگرهاي وب اصلي ترين ابزار براي گشت و گذار در اينترنت هستند
 
آپديت گوگل كروم:
بروزرساني گوگل كروم يكي از مهم ترين اقداماتي است كه بايد به طور مرتب در كامپيوتر و تلفن همراه انجام دهيد. در اين مطلب نحوه آپديت گوگل كروم به نسخه هاي جديد را آموزش مي دهيم. 
 اگر مي خواهيد از همه امكانات گوگل كروم بهره مند شويد و همچنين، امنيت خود در اينترنت را به بالاترين سطح برسانيد، بهتر است همين امروز براي بروزرساني اين مرورگر اقدام كنيد. براي بررسي وضعيت بروزرساني گوگل كروم و نصب بسته هاي آپديتي جديد، مراحل توضيح داده شده در ادامه را دنبال كنيد.
برنامه را اجرا كنيد.
 
روي آيكون سه نقطه براي باز شدن پنچره كليك كنيد.
 
از قسمت Help، گزينه About Google Chrome را انتخاب كنيد.
 
در صفحه باز شده وضعيت آپديت بودن برنامه را بررسي كنيد. پيغام Google Chrome is up to date به اين معناست كه شما آخرين نسخه از اين مرورگر را داريد.
 
در صورتي كه آپديت جديدي در اين صفحه نمايش داده شد، روي آن كليك كنيد تا دانلود و نصب شود.
كاربران سيستم عامل مك در مرحله 2 بايد از طريق منوي Chrome وارد صفحه آپديت شوند.
 
آپديت مرورگر فايرفاكس, آپديت مرورگر گوگل كرومآپديت مرورگر فايرفاكس
 
به‌روز رساني فايرفاكس :
بصورت پيش فرض،فايرفاكس به‌گونه‌اي تنظيم شده است كه به‌صورت خودكار براي به‌روزرساني چك كند. هنگامي كه يك به‌روزرساني در دسترس است، پنجره‌ي به‌روزرساني نرم افزار به‌صورت خودكار نمايش داده خواهد شد. اين پنجره شامل يك ليستي از به‌روزرساني‌ها براي اجزايي از فايرفاكس كه روي سيستم شما نصب شده‌است مي باشد.
 
براي شروع به‌روز كردن نرم افزارتان، روي دكمه OK كليك كنيد. نسخه‌هاي جديد از هر به‌روزرساني انتخاب شده دانلود و نصب خواهد شد. هنگامي كه فرآيند نصب كامل شد، شما بايد فايرفاكس را راه‌اندازي مجدد نماييد. براي بستن فايرفاكس و باز كردن مجدد آن، روي دكمه Done كليك كنيد.
بعد از اينكه فايرفاكس راه‌اندازي مجدد شد، تمام نسخه‌هاي به‌روز شده اجزاي فايرفاكس در دسترس خواهند بود.
 
بصورت دستي براي به‌روزرساني چك كنيد
در هر زمان، شما مي توانيد براي به‌روزرساني چك كنيد.
براي چك كردن به‌روزرساني فايرفاكس بصورت دستي، بر روي Help منوي در بالاي پنجره فايرفاكسكليك كنيد، و گزينه‌ي Check for Updates...را انتخاب كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۷:۲۰ توسط:مبينا كاظمي موضوع:

براي راه اندازي كسب و كار پرسود در زمينه پوشاك و مد

۱. تحقيقات‌تان را كامل كنيد.اگر مي‌خواهيد در زمينه پوشاك و مد، يك كسب و كار راه اندازي كنيد لازم است مقالات و مصاحبه‌هاي برندهاي مختلفي را كه به آن‌ها علاقه داريد، مطالعه كنيد. همچنين نياز است يك سري تحقيقات آنلاين نيز انجام دهيد تا درباره‌ي نحوه‌ي راه‌اندازي يك خط توليد پوشاك اطلاعاتي كسب كنيد. شما بايد براي رشد كسب و كارتان به كيفيت محصولات‌تان اهميت دهيد و شهرت‌تان را به‌خطر نيندازيد.

۲. يك طرح منحصر به‌فرد ايجاد كنيد.رقابت در كسب و كارهاي مرتبط با پوشاك و مد بسيار بالا است. بايد طرح منحصر به‌فردي داشته باشيد تا متمايز شويد. بايد محصول‌تان متفاوت از ديگر محصولات موجود در بازار باشد.

۳. يك طرح قيمت‌گذاري مشخص كنيد و سرمايه‌ي استارت‌آپ‌تان را تأمين كنيد.براي شروع كسب و كار و ساخت محصولات‌تان به وجه نقد نياز داريد. نرخ خرده‌فروشي و عمده‌فروشي‌تان را بالاتر از هزينه‌هاي‌تان تعيين كنيد. حاشيه‌ي سودتان بايد بين ۳۰ تا ۵۰ درصد بيشتر از هزينه‌هاي مرتبط‌تان باشد.

 ۴: يك توليدكننده بيابيد.تا زماني‌كه شركت‌تان نوپا است، دوخت لباس‌ها به‌صورت دستي منطقي است، زيرا مشتريان محدودي داريد. ولي زماني‌كه كسب و كار شما رشد مي‌كند، لازم است دوخت لباس‌ها را برون‌سپاري كنيد.

۵. در زمينه‌ي بازاريابي به مطالعه و تحقيق بپردازيد.يادگيري نحوه‌ي بازاريابي ازجمله ضروريات موفقيت در بازار پوشاك و مد است. راه‌اندازي يك وب‌سايت خوب، يكي از راه‌هاي جلب مشتري و فروش محصولات‌تان است. تبليغات و بازاريابي دهان به دهان ازجمله راه‌هاي خوب بازاريابي محصولات‌تان است كه بايد به آن‌ها توجه كنيد.

۶. به نظرات مشتريان‌تان گوش كنيد.شما مي‌بايست به بازخورد مشتريان‌تان گوش كنيد. اگر تنها گزينه‌ي پيش روي‌تان است كه توسط مشتريان يا فروشندگان به شما پيشنهاد شده است، از بازتوليد مدل‌هاي قديمي نترسيد. بهتر است پيش از آن‌كه تغييرات اساسي در محصولات‌تان ايجاد كنيد، نظر مشتريان‌تان را بپرسيد.

۷. مكان خوبي براي كسب و كارتان بيابيد.انتخاب يك مكان خوب، براي موفقيت كسب و كارتان ضروري است. هيچ چيز بدتر از اين نيست كه كالاي خوب و نيروهاي فروش خوب در اختيار داشته باشيد ولي مشتري نداشته باشيد. مكاني كه براي كسب و كارتان انتخاب مي‌كنيد بر ترافيك ورودي كسب و كارتان اثرگذار است.

 ۸: به چيدمان فروشگاه‌تان بها دهيد.پيش از آن كه فروشگاه لباس‌فروشي‌تان را افتتاح كنيد، لازم است از چند عمده‌فروش كمك بخواهيد و از ايده‌ها و نكاتي كه مي‌گويند بهره بگيريد. كسب و كارهاي مرتبط با پوشاك و مد بسيار رقابتي هستند و داشتن دانش كافي در اين زمينه از اهميت بالايي برخوردار است. اين بخش از كسب و كار بسيار زمان‌بر و پرهزينه است، ولي يكي از مهمترين بخش‌هاي كسب و كار به حساب مي‌آيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۹:۴۲ توسط:مبينا كاظمي موضوع:

ايده شگفت انگيز براي رشد يك كسب و كار

۱. محصولي رشد مي‌كند كه با نيازهاي بازار همسو باشد.بسياري از مالكان كسب و كار محصولاتي دارند كه كسي تمايل به خريد آن‌ها ندارد. اگر نيازهاي بازار را نمي‌شناسيد، چگونه انتظار داريد كسب و كارتان رشد كند؟ برخي مالكان كسب و كارهاي جديد اين‌گونه عنوان كردند كه “فقدان نياز بازار به محصولات‌شان باعث شكست كسب و كارشان شده است”. مهم نيست چه ميزان ابزارهاي بازاريابي و بودجه در دسترس شما است، مشغول شدن با يك محصول بد، كه نيازهاي بازار را برآورده نمي‌كند هيچ نتيجه‌ي مثبتي براي‌تان ندارد.

۲. يك گزاره‌ي فروش منحصر به فرد داشته باشيد.براي اين‌كه يك كسب و كار موفق داشته باشيد، لازم است بر وجه تمايزتان از ديگران متمركز شويد. آيا مي‌توانيد ويژگي منحصر به‌فرد كسب و كارتان را در يك جمله خلاصه كنيد؟ برندتان چه تفاوتي با رقباي‌تان دارد؟ از نظر مشتريان‌تان كدام‌يك از ويژگي‌هاي برند شما مهمتر است؟ اگر مي‌توانيد به اين پرسش‌ها در مورد كسب و كارتان پاسخ دهيد، پس فرصت پيروزي داريد.

۳. بازارهاي مكمل را شناسايي و در آن‌ها هدف‌گذاري كنيد.پيش از آن‌كه به اين استراتژي بپردازيد، از خودتان بپرسيد “شركت من در چه كسب و كاري فعاليت مي‌كند؟” آيا محصولات و خدمات‌تان نيازهاي مشتريان را برآورده مي‌كند؟ به‌عنوان مثال، پاسخ يك شركت بيمه‌اي اين است كه آن‌ها محصولات بيمه‌اي ارائه مي‌كنند. اگر شركت بگويد، باعث راحتي خيال مردم مي‌شود و در روز مبادا به داد آن‌ها مي‌رسد، تعريف گسترده‌تري ارائه كرده است. در بازار گوشه‌ي شما، تلاش كنيد محصولات و خدماتي را بفروشيد كه مكمل يكديگر هستند.

۴. يك كانال توزيع جديد ايجاد كنيد.برخي مواقع احساس مي‌كنيد برخي كانال‌هاي توزيع خاص،‌رشد كافي براي كسب و كارتان همراه ندارند. اگر اين‌چنين است، لازم است استراتژي‌تان را بازنگري كنيد. ولي اين كار مستلزم برنامه‌ريزي دقيق است، چرا كه اين فرآيند چالش‌برانگيز است. شما مي‌توانيد از سامانه‌هاي توزيع چندكاناله نيز استفاده كنيد. واقعيت اين است كه، گزينه‌هاي خريد زيادي براي مشتريان امروز وجود دارد. در حالي‌كه برخي افراد، فروشگاه‌هاي سنتي را ترجيح مي‌دهند،‌ برخي به خريد آنلاين تمايل نشان مي‌دهند.

۵. براي معرفي نام و تصوير برندتان هزينه كنيد.واقعيت اين است كه، وقتي مردم چيزي را مي‌شناسند، احساس خوبي خواهند داشت. مصرف‌كنندگان برندهايي را انتخاب مي‌كنند كه با آن‌ها آشنا هستند. سرمايه‌گذاري در يك برنامه‌ي بازاريابي كسب و كار كه موجب آگاهي مردم و افزايش تقاضا براي سرويس يا محصول شما مي‌شود از اهميت بالايي برخوردار است.

۶. از استراتژي‌هاي بازاريابي آنلاين براي رشد كسب و كارتان استفاده كنيد.ما در دنياي ديجيتال زندگي مي‌كنيم. شما بايد در فضاي آنلاين و رسانه‌هاي اجتماعي حضور داشته باشيد تا بتوانيد محصولات يا خدمات‌تان را بفروشيد. استفاده از اثربخشي آنلاين در توييتر و فيسبوك باعث افزايش رؤيت‌پذيري برندتان مي‌شود. به اين ترتيب مشتريان جديدي مي‌يابيد و كسب و كارتان رشد موفقيت آميزي خواهد داشت.

۷. برنامه‌ي وفاداري داشته باشيد.اگر به دنبال راه‌هايي براي جذب مشتريان هميشگي مي‌گرديد، لازم است يك برنامه‌ي وفاداري داشته باشيد. برنامه‌ي وفاداري، با تشويق افراد به خريد مجدد، بر عادت خريد مشتريان‌تان تأثير مي‌گذارد. وجود يك برنامه‌ي وفاداري براي هر كارآفرين زيركي كه به دنبال رشد كسب و كارش است، ضروري است.

۸. تمركزتان را بر مصرف‌كننده‌ي نهايي بگذاريد ولي از توزيع‌كنندگان نيز غافل نشويد.بسياري از توزيع‌كنندگاني كه به‌طور مستقل عمل مي‌كنند نسبت به هيچ برندي وفادار نيستند. اين امر مي تواند باعث بروز مشكل براي كسب و كارها شود. آن‌ها به دنبال برندهايي هستند كه بيشترين سود را براي‌شان داشته باشند. مصرف‌كننده‌ي نهايي، ذينفع اصلي است. ولي مي‌بايست يك برنامه‌ي مشترك طراحي كنيد تا نتيجه‌ي بُرد – بُرد داشته باشيد.

۹. هيچ استراتژي بازاريابي، تأثيرگذارتر از حرف مردم نيست.اين نكته يكي از مهمترين عناصر استراتژي‌هاي بازاريابي است. مشتريان شما بهترين كساني هستند كه مي‌توانند براي شما تبليغ كنند. مردم غالبا به قضاوت دوستان و افراد خانواده‌شان درباره‌ي كيفيت يك محصول اطمينان مي‌كنند. تلاش كنيد تا بازاريابي دهان به دهان در مورد كسب و كارتان رونق بگيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۸:۱۵ توسط:مبينا كاظمي موضوع:

آموزش فتوشاپ 2020 (فيلم آموزشي)

دانلود آموزش فتوشاپ 2020 (فيلم آموزشي)
Udemy Photoshop CC 2020 MasterClass
 
 
آموزش فتوشاپ 2020 (فيلم آموزشي) - Udemy Photoshop CC 2020 MasterClass
 
 
نرم افزار Adobe Photoshop محبوب ترين برنامه براي ايجاد و اصلاح تصاوير است و همچنين يكي از محصولات با ارزش شركت Adobe ميباشد.
 
نرم افزار فتوشاپ اجازه ميدهد تا كاربران تصوير خود را به راحتي ويرايش كنند و يا يك اثر جديد خلق نمايند. اين نرم افزار بيشتر در ميان عكاسان و طراحان گرافيك حرفه اي محبوب است.
 
در اين مطلب آموزش فتوشاپ 2020 (فيلم آموزشي) - Udemy Photoshop CC 2020 MasterClass را براي شما آماده كرده ايم.

آموزش فتوشاپ 2020 (فيلم آموزشي) - Udemy Photoshop CC 2020 MasterClass


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۷:۰۲ توسط:مبينا كاظمي موضوع:

بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
سایت enfejar
سایت جت بت
بهترین سایت پیش بینی فوتبال
سیب بت بدون فیلتر
بازی انفجار
سایت betball90
انفجار آنلاین
جت بت ۹۰
لانا کازینو
betorward
وان ایکس بت
آس ۹۰
جت بت
betforward
river poker
emperor poker
بکس بت
آدرس جدید وان ایکس بت
ماه بت
خرید چک سفید امضاء
بت تایم 90 وی آی پی
وان ایکس بت اصلی
yek bet دانلود برنامه دنس بت شرط بندی بلک جک سایت شرط بندی با واریز مستقیم بت کازینو مجله ی بخت bet303 بت یک جت بت اس نود یک بت یکبت ماف بت بتفیدو plinko بت boro bet بروبت 1x bet اونجا بت پین باهیس شیربت جت بت فارسی بتبال سایت جت بت سایت بت بال نود سایت مگاپاری برنامه جتبت برنامه سیب بت سیب بت دانلود بازی حکم آنلاین irtoto pishbini
سایت بت فوروارد
وانیکس
سایت بت فوروارد
سایت شرط بندی با شارژ 100 تومان